KTM Forums banner

24 1390 Superduke Verwarmde handvatten

2.5K views 11 replies 3 participants last post by  Lowrance  
#1 ·
De verwarmde handvatten voor de 1390 worden geleverd met een extra onderdeel, een verwarmingsregeleenheid. Het is een zwarte doos van ongeveer 2"x2" met een 8-pins connector en een 6-pins connector (bedekt met een rubberen hoes).

Weet iemand waar je dit onderdeel installeert?

Ook, waar bevindt zich de witte connector voor de verwarmde handvatten? Hij was gemakkelijk te vinden op mijn 1290, maar lijkt begraven te zijn op de 1390.

Proost

#2 ·
Mysterie opgelost!! Jullie 1390-bezitters die verwarmde handvatten willen installeren, hebben geluk!

De witte connector bevindt zich in de richtingaanwijzerbehuizing en de verwarmingseenheid gaat onder de rechter kuip. Te makkelijk!!

Om de instructies te krijgen, ga naar ktm.com/manuals > voer 63612964044 in het artikel in, niet in de handleiding, en de installatiehandleiding is te downloaden. 1390 instructies in het Engels beginnen op pagina 96.

Proost!!

#4 ·
Nee. Je activeert de handvatverwarming in een van de menu's (misschien info over de motor, ik zal het controleren en je laten weten). Vervolgens zet je ze aan door 3 niveaus te doorlopen.

Je kunt ze instellen op de snelschakelaar (C1 of C2) om de menu's voor je te doorlopen. Ik heb de veringsmodus op C1 en de handvatverwarming op C2. Nu het de komende 6 maanden warm is, kan ik misschien iets anders vinden om op C2 te zetten.

Proost

-John

#5 ·
Nee. Je activeert de handvatten in een van de menu's (fietsinfo misschien, zal het controleren en je laten weten). Vervolgens zet je ze aan door 3 niveaus te doorlopen.

Je kunt ze instellen op de snelschakelaar (C1 of C2) om de menu's voor je te doorlopen. Ik heb de veringsmodus op C1 en de verwarmde handvatten op C2. Nu het de komende 6 maanden warm is, kan ik misschien iets anders vinden om op C2 te zetten.

Proost

-John
Oké, klinkt goed, bedankt. Ik heb C1 op vering (voor pro1) ingesteld door Dave Moss, die het op YouTube heeft ingesteld, geweldig om in de bergen te scheuren, C2 voor rijmodi.
Bedankt voor je hulp