Alle feedback zou fantastisch zijn.
Je hebt alles heel goed en mooi uitgelegd. Ik heb veel van zulke recensies gelezen en ook een openflash tablet 3 gekocht. Maar ik was niet lang gelukkig.... totdat ik naar de dealer ging. Voordat ik naar de dealer ging, installeerde ik het stock-bestand (zoals openflash zegt). De dealer heeft de motorregeleenheid voor mij geüpdatet omdat de motorfiets nieuw is en er een storing was. Toen ik thuiskwam en stage 1 wilde installeren, kon ik het niet. Openflash support bood me aan om 300 dollar te betalen om de licentie te resetten.... Ik ben gewoon geschokt. Ik heb een brief gestuurd dat dit oneerlijk is en dat de dealer het recht heeft om de motorregeleenheden zo vaak te updaten als ze willen, omdat het onder garantie valt en ik niet elke keer 300 dollar ga betalen. Er is nog geen reactie van openflash support. Ik zal nog even wachten en een topic over mijn geval en een video op YouTube maken. Ik hoop dat openflash de juiste beslissing zal nemen....🤬Ik heb BT-Moto niet gebruikt. En ik heb geen 1390. LOL!
Ik gooi dit er gewoon in voor het geval je het niet weet.
Ik heb net een OpenFlash Tablet v3 van OpenFlash Performance gekregen. Ik heb het gebruikt om mijn standaard ECU uit te lezen en de bestanden te uploaden naar Shiv (the man, bij OFP). Hij maakt nu een custom flash voor mijn '24 SD GT. Zodra hij dat klaar heeft en in mijn account heeft geladen, zal ik de OFT gebruiken om mijn ECU te flashen met de nieuwe mapping.
Ze hebben hetzelfde voor de 1390.
Het is echt gemakkelijk te gebruiken. Download de PowerGate-app op je smartphone.
De OFT v3 is gewoon een puck-achtig apparaat met één grote connector aan één kant. Sluit het aan op de diagnosepoort van de motorfiets onder de bestuurdersstoel met behulp van de speciale kabel die bij de OFT wordt geleverd. Sluit een krokodillenklem aan op de positieve accupool en doe dan alles in de PowerGate-app.
Als het eenmaal is aangesloten en opgestart, lees je de standaard ECU uit en wordt deze geüpload naar je account in de Cloud. Als ze al een map-bestand hebben voor jouw specifieke kalibratie, dan kun je het gewoon downloaden en naar je ECU schrijven. Zo niet, dan moet je wachten tot ze je standaard map die je hebt geüpload, nemen en een custom bestand voor je maken. Ze sturen je een e-mail wanneer dat klaar is. Dan kun je de OFT weer aansluiten, PowerGate op je telefoon uitvoeren en de nieuwe map naar je ECU flashen.
Het is waarschijnlijk dezelfde manier als BT-Moto werkt, maar ik weet het niet.
Ik heb mijn GT-map afgelopen vrijdag geüpload. Shiv mailde me dat hij mijn nieuwe map helemaal opnieuw moet bouwen, dus ik zou hem later deze week moeten hebben. Het zou me niet verbazen als de mijne de eerste Euro 5 GT is waarvoor ze een map hebben gemaakt, maar ik weet het niet. Ik vermoed dat ze alle Super Duke R's hebben gedaan.
Hoe dan ook, het is gewoon een andere optie om te overwegen.
KTM – OpenFlash Performance (openflashtablet.com)
Ja. Klinkt net als de OFT. @Shiv@OpenFlash is hier in de VS ook gevestigd.Bedankt voor de informatie StuartV... Altijd goed om opties te hebben!!!
Klinkt vergelijkbaar met BT-Moto. Ze verkopen je een handheld apparaat bij je aankoop, je kunt je originele kaart in het apparaat opslaan, evenals andere kaarten die je misschien wilt, zoals de stage 1+ die ze aanbieden, evenals racekaarten. Je kunt op elk gewenst moment terugschakelen naar de originele kaart of een andere kaart. Misschien kun je hier kijken voor meer informatie.
Deze mensen zijn gevestigd in de VS en hebben kaarten die legaal zijn in 50 staten en andere.
Iets dat ik misschien zal bekijken als de eerste service is voltooid...
![]()
2024 KTM Super Duke R - BT Moto Stage 1 with Handheld | BT Moto
2024 KTM Super Duke R / S 1390: Maximize with our Stage 1+ flash. Unlock power, enhance rideability, plug-and-play convenience!bt-moto.com
Ik ben ruim voorbij mijn eerste service, nieuwe hoofdkabelboom en alles! 😂Klinkt alsof beide goede oplossingen kunnen zijn. Ik heb het meeste van mijn onderzoek gedaan naar de BT-Moto, dus voorlopig is dat de richting waar ik naartoe neig. Niet dat ik van gedachten kan veranderen, maar hun website legt het systeem samen met de video vrijwel uit. BT-Moto stelt dat je moet wachten tot de eerste service is voltooid voordat je iets uploadt.
Ga naar de link die ik heb verstrekt en bekijk alle informatie op de pagina.
Interessant... Heb je ze gebeld om dit uitvoerig te bespreken?Als je de BT-Moto aan je winkelwagen toevoegt, staat er dit, en moet je het accepteren:
“Door te kopen, erken ik dat zeer korte en open / vrij stromende uitlaten gevoelig zijn voor afslaan. Het gebruik van een DB Killer/Baffle zal deze afslaan/schokkerige stationairloop problemen over het algemeen oplossen, maar is mogelijk niet perfect. Een langere, minder open uitlaat zal resulteren in een betere stationaire stabiliteit en minder afslaan.”
Benieuwd of mensen dit afslaan hebben ervaren. Ik rijd met een V3 Mini, die vrij kort en open is, hoewel ik de dB killer heb geplaatst.
Shiv belde me persoonlijk nadat ik hem op de hoogte had gebracht. Hij ging naar het Powergate-programma en registreerde het apparaat opnieuw. Net Stage 2 voor de Akra geladen, dus we zullen zien hoe het gaat.Wat de BLANK.... Het lijkt erop dat je ook een ander probleem hebt gehad, als ik me goed herinner? Ik hoop dat je het snel rechtzet.
Hoe responsief zijn ze geweest toen je contact opnam?
Bedankt voor de info, het maakt mijn beslissing gemakkelijker in welke richting ik op ga.
Houd ons op de hoogte van hoe alles verloopt. Ik zal volgende week mijn 620 mijl service doen, dus ik ben klaar om verder te gaan met de aankoop.Ik ontvang vandaag mijn BT-moto tuner. Ik ben benieuwd naar een flash die de motorfiets aangenamer maakt om te rijden, vooral in het gebied van de gashendelcontrole bij lage snelheid. Ik geniet echt van mijn 23 SDGT, maar ben altijd teleurgesteld geweest in zijn pittige, abrupte, schokkerige ... lage snelheidsmanieren.
Erg leuk, klinkt alsof alles volgens plan is verlopen? Laat ons weten hoe lang het duurt om de tune terug te krijgen van BT, en natuurlijk hoe de tune werkt na installatie.Ik heb mijn stock configuratiebestand gelezen en geüpload naar de server. Nu wacht ik op mijn custom tune!
Het was geen probleem. Ik heb de video's op hun site bekeken en alles zonder problemen herhaald.
View attachment 119844
View attachment 119845
Fantastisch om te horen dat het alles en misschien meer was dan je wilde. Ik laat mijn 1e service woensdag uitvoeren en neem contact op met BT-Moto....Ik heb het meegenomen voor een korte testrit.
Ik kan alleen maar zeggen dat het nu als een andere motorfiets aanvoelt.
De motorrem is veel minder, de vermogensafgifte is veel soepeler over het hele toerentalbereik, vooral merkbaar in de 2e en 3e versnelling wanneer de voorkant omhoog wil wijzen bij het accelereren.
Langzaam rijden is veel verfijnder zonder bokken en schokken. Over het algemeen is het veel aangenamer om te rijden.
Het verschil met de standaard is behoorlijk dramatisch.
Mijn doel was om de motorfiets aangenamer te maken om te rijden, met name om de gasrespons te versoepelen.
Het is boven mijn verwachtingen bereikt.
Ik was niet op zoek naar het persen van zoveel mogelijk vermogen, hoewel het wel veel beter aanvoelt voor mijn kont, dus ik zal geen dyno-runs doen.
Benieuwd hoe de BT-Moto ECM Flash je bevalt?Ik heb mijn 1390 geflasht met BTMOTO. Supersnelle verzending en geweldige klantenservice. Ik heb mijn standaard kaart geüpload en mijn geflashte kaart binnen 3 uur of minder teruggekregen. Hun instructies zijn uiterst gedetailleerd en in feite onfeilbaar! Ik beveel BTMOTO ten zeerste aan.
Ik dacht erover om mijn bestelling te versnellen, maar heb dat geld besteed aan 2-daagse levering.Vandaag de BT-Moto tuner besteld, extra betaald om het te versnellen. Hopelijk is alles klaar tegen het weekend.
Zeker wel!Zou iemand met de BTMoto-tune een update willen geven? Nog steeds blij met de aankoop?
Proficiat met je SDGT! Ik kwam ook van twee GSA's voor mijn SDGT. Ik had een 2003 GSA (de hommel) en een 2016 GSA. Ik vond ze allebei erg leuk, maar ik was klaar voor iets spannenders en straatgerichter.Nieuw lid hier, moet me nog voorstellen. Ik volg deze thread met interesse, want vorige week kocht ik een nieuwe/overgebleven 2023 SDGT, 5 mijl op de teller van de dealer voorbereiding. Eerste KTM, ben er dol op, behalve dat hij sterk opborrelt bij lage tot middelhoge toerentallen, vooral moeilijk te rijden op slecht wegdek.
Hij heeft een paar jaar stilgestaan, dus de accu is verdacht, 12,9 V rustspanning. Verse benzine hielp niet. Gisteren bij de dealer afgeleverd, want hij gooide ook een "General Suspension malfunction" foutmelding, kan batterij- of softwaregerelateerd zijn, wacht op bericht.
Ik kom van vele jaren oilhead Boxer twins, dus ik ben bekend met mild lean surging. Als het surging aanhoudt na het inrijden, momenteel slechts 200 mijl gereden, zal ik naar BT-Moto kijken. Bedankt voor alle info en de mooie streng touw!