KTM Forums banner
161 - 180 of 480 Posts
Oké, ik zal het maandag proberen, maar ik heb een vraag (nog een): op uw site is het niet duidelijk, gaat al het bruin naar NO of COM? Nu heb ik al het bruin in NO en al het zwart in COM.

Richard van Austin Racing zegt dat je geen herprogrammering nodig hebt met het RS2-volledige systeem en dat de breedband O2-sensoren behouden blijven.
Je hebt alleen een herprogrammering nodig als je voor de extra luide optie van het RS2-systeem gaat, waarbij de onderste resonator wordt verwijderd en vervangen door een rechte pijp.
Luid!

Morgen zal ik de dyno run posten
Ik kijk daar naar uit.......evenals de vermogens-/koppelveranderingen. Het zal ook interessant zijn om te zien of opmerkingen over de ktm/Akra remap die te rijk loopt, uitkomen....bedankt.

Hoi,

Ik ben Rob en woon in Nederland

Ik heb me na 5 rc8R en de 2018 SD R een nieuwe 2020 SDR in zwart gekocht, voor al mijn motoren heb ik mijn volledige titanium uitlaatsysteem gemaakt dat veel stiller is
View attachment 98925
NICE!!.......vertel ons meer, VEEL details/info vereist alsjeblieft

Vraag voor jullie, is het oké om de uitlaat en de mapping te installeren en dan later de magic box te installeren? Ik weet dat de signalen niet werken, maar de magic box een paar weken na de uitlaat installeren zal toch geen kwaad kunnen, toch?

Vraag voor jullie, is het oké om de uitlaat en map te installeren en dan later de magic box te installeren? Ik weet dat de signalen niet zullen werken, maar de magic box een paar weken na de uitlaat installeren zal toch geen kwaad kunnen, toch?
Je kunt de magicbox installeren na de installatie van de map :)

161 - 180 of 480 Posts