KTM Forums banner

Service-interval van 1190 Adventure resetten

2 reading
93K views 13 replies 11 participants last post by  Durielk  
#1 · (Edited)
Iets dat niet in de handleiding staat. De volgende servicebeurt is te zien op het matrixdisplay wanneer u de sleutel voor het eerst omdraait. Om de km of maanden tot de volgende service te resetten:

- houd de omhoog- en omlaagknoppen ingedrukt en zet het contact aan
- blijf de omhoog- en omlaagknoppen ingedrukt houden totdat het display alle menu's doorloopt
- blijf de omhoog- en omlaagknoppen ingedrukt houden wanneer het instellingenmenu is bereikt
- na een paar seconden verandert het instellingenmenu zodat u de km en maanden tot de volgende service kunt kiezen.
- U kunt nu de omhoog- en omlaagknoppen loslaten
- Gebruik de "set"-knop om de getallen te verhogen. Blijf doorgaan en de km en maanden zullen terugkeren naar 0 als u voorbij uw keuze gaat.

#3 ·
2014 1190R Service Reset procedure

Er is een iets eenvoudigere procedure - Contact aanzetten, omhoog of omlaag duwen om de 'Service' waarschuwing te wissen, ga dan naar de pagina Instellingen. Houd nu de omhoog/omlaag knoppen ingedrukt - er verschijnt een nieuw menu waarmee de datum of de kilometers tot de volgende service kan worden gereset. Op mijn 2014 1190R hoefde ik niet eerst de omhoog/omlaag knoppen in te drukken voordat ik het contact aanzette.

Ik moest de service reset procedure doorlopen omdat de dealer 'vergeten' was de juiste tijd en datum op de computer in te stellen (ingesteld op 2013). Toen ik de juiste datum invoerde en het menu verliet, dacht de computer onmiddellijk dat de motorfiets toe was aan een servicebeurt.

Nieuw op het forum - rijden in Aiken, SC en Augusta, GA.

GeĂŻnteresseerd in toegang tot de OBD-2 Diagnostics Port op de 1190R Adventure.

#4 ·
Bedankt!

Er is een iets eenvoudigere procedure - Zet het contact aan, duw omhoog of omlaag om de 'Service' waarschuwing te wissen, ga dan naar de Instellingen pagina. Houd nu de omhoog/omlaag knoppen ingedrukt - er verschijnt een nieuw menu waarmee de datum of de kilometers tot de volgende service kan worden gereset. Op mijn 2014 1190R hoefde ik niet eerst op de omhoog/omlaag knoppen te drukken voordat ik het contact aanzette.

Ik moest de service reset procedure doorlopen omdat de dealer 'vergeten' was de juiste tijd en datum op de computer in te stellen (ingesteld op 2013). Toen ik de juiste datum invoerde en het menu verliet, dacht de computer meteen dat de motorfiets aan service toe was.

Nieuw op het forum - rijdend rond Aiken, SC en Augusta, GA.

GeĂŻnteresseerd in toegang tot de OBD-2 Diagnostics Port op de 1190R Adventure.
dat was geweldig, gemakkelijk en snel!

#5 ·
OK, bedankt voor de tips, maar ik heb nog steeds hulp nodig (niet ongebruikelijk!).

Het is me gelukt om mijn 790R-scherm naar het servicescherm te krijgen, dat staat bovenaan, en de datum en kilometerstand staan hieronder.

Waar ik moeite mee heb, is om van daar naar de daadwerkelijke instellingen te gaan, ik kan ze zien maar???

Er zijn 4 knoppen: terug, omhoog, omlaag, instellen. Ik heb geprobeerd om U/D 4 seconden vast te houden, terug & instellen, maar niets opent de instellingen die ik kan zien, zodat ze met de U/D-knoppen kunnen worden aangepast.

Wat mis ik, bedankt voor de hulp.

#6 ·
Ga naar het scherm met het menu-item Instellingen, maar ga niet naar de instellingen, markeer in plaats daarvan Instellingen en houd vervolgens omhoog en omlaag tegelijkertijd een paar seconden vast.

Zo doen de latere fietsen het. Ik zou mijn aantekeningen over de 1190 moeten opgraven om te controleren of het hetzelfde is.

#14 ·
Ze zouden iemand moeten nemen die weet hoe ze dingen eenvoudig kunnen maken om hun code te schrijven. Waarom hebben ze het niet gewoon aangepast zoals al het andere? Is er iets speciaals? Waarom het niet gewoon op de menukaart zetten? Ze hebben dit grote scherm met piepkleine kleine letters, dus ze hebben genoeg ruimte.
Ik kan de kilometerstand op de dagtellers niet lezen, omdat ik mijn leesbril niet op heb als ik met 70 mph over de weg rijd. 4"x4" scherm en de letters zijn 3/32" en in een lettertype waarbij de 5 eruitziet als een 6 en 8.