KTM Forums banner
41 - 60 of 1,285 Posts
Ik heb ze op de mijne, haal de vrije speling er helemaal uit, zorg er gewoon voor dat je het goed vindt dat het zo gevoelig is, ik ben er persoonlijk dol op.
Dat is wat ik verwacht. Het was geen groot probleem, maar ik waardeerde de speling in het gaspedaal niet, wat vooral merkbaar was bij het missen van het aan/uit-overgangspunt in de bochten.

OK, dus ik heb een 2021 1290 SDR besteld om mijn huidige 2017 1290 SDR (iets minder dan 40.000 km) te updaten. De nieuwe motor zou eind deze week geleverd moeten worden. Opties: Tech Pack, wave remschijven, verstelbare rem- en koppelingshendels, duozadel cover, KTM korte kentekenplaathouder en SC Project SC1-R uitlaatdemper.

Ter voorbereiding op de nieuwe motor heb ik een Shark Spartan Carbon GT in zwart gekocht en vervolgens mijn eigen KTM-kleuren toegevoegd...

Attachments

OK, dus ik heb een 2021 1290 SDR besteld om mijn huidige 2017 1290 SDR (iets minder dan 40.000 km) te updaten. Zou de nieuwe motorfiets eind deze week moeten ontvangen. Opties: Tech Pack, wave remschijven, verstelbare rem- en koppelingshendels, duozadelhoes, KTM shorty kentekenplaathouder en SC Project SC1-R uitlaatdemper.

Ter voorbereiding op de nieuwe motorfiets kocht ik een Shark Spartan Carbon GT in zwart, en creëerde en voegde toen mijn eigen spatten KTM-kleur toe...
ooooh vroege Kerst

Gisteren de nieuwe "Beast" opgehaald. Een paar opties nog niet geïnstalleerd; wave remschijven, KTM kentekenhouder en SC Project SC1-R uitlaatdemper. Ik weet niet hoeveel van jullie het met me eens zijn, maar de standaard uitlaatdemper is naar mijn mening een van de lelijkste op de markt. Zelfs de optionele Akra is niet zo mooi!

Enfin, hier is een foto ervan in mijn garage...

Hier is de volledige optielijst (met de nadruk op wat er nog komt)...

Er stonden 2 km op toen ik hem ophaalde, nu staat er 101 km op. Veel minder dan de 39.300 km op mijn 2017 SDR.

• Like
Reactions: 2cati
De stuurkopschroef in het weekend aangedraaid. 2.600 km en hij zat echt los. Het dashboard eraf gehaald om te beseffen dat ik geen 12 mm inbussleutel heb. De Canadese bandenboer in de buurt had alleen complete sets, dus ik heb er een gekocht - je weet maar nooit wanneer je een reserve nodig hebt... of 4.
Daarna een verplichte proefrit gemaakt, zoveel beter. Geen geklik / geklunk meer bij het remmen!!

41 - 60 of 1,285 Posts