Heb net een 2022 KTM 1290 Super Adventure R gekocht. Hij heeft momenteel ongeveer 1100 mijl op de teller. Onlangs begon ik kleine plasjes vloeistof te zien verzamelen in de beschermplaat. Heb hem naar de dealer gebracht en ze hebben hem nu ongeveer een week. Na vandaag met hen gesproken te hebben, klinkt het alsof ze niet zeker weten wat/waar de lekkage vandaan komt. Ze zeiden dat het geen rem-, koppelings- of koelvloeistof lijkt te zijn. Dus ik dacht dat ik een paar forums zou bezoeken om te zien of ik hulp kon krijgen.
Na een vrij snelle zoektocht kwam ik berichten tegen over motoren die koelvloeistof lekten uit de radiatorslangen en rond de thermostaatbehuizing. Vroeg me af of dit mogelijk mijn probleem zou kunnen zijn. Ik voeg een paar video's van de lekkage toe. Sorry als ze niet de beste zijn, aangezien een paar van de foto's afkomstig zijn van video's.
Na een vrij snelle zoektocht kwam ik berichten tegen over motoren die koelvloeistof lekten uit de radiatorslangen en rond de thermostaatbehuizing. Vroeg me af of dit mogelijk mijn probleem zou kunnen zijn. Ik voeg een paar video's van de lekkage toe. Sorry als ze niet de beste zijn, aangezien een paar van de foto's afkomstig zijn van video's.