Alle feedback zou fantastisch zijn.
Houd ons op de hoogte van hoe alles verloopt. Ik zal volgende week mijn 620 mijl service doen, dus ik ben klaar om verder te gaan met de aankoop.Ik ontvang vandaag mijn BT-moto tuner. Ik ben benieuwd naar een flash die de motorfiets aangenamer maakt om te rijden, vooral in het gebied van de gashendelcontrole bij lage snelheid. Ik geniet echt van mijn 23 SDGT, maar ben altijd teleurgesteld geweest in zijn pittige, abrupte, schokkerige ... lage snelheidsmanieren.
Erg leuk, klinkt alsof alles volgens plan is verlopen? Laat ons weten hoe lang het duurt om de tune terug te krijgen van BT, en natuurlijk hoe de tune werkt na installatie.Ik heb mijn stock configuratiebestand gelezen en geĂĽpload naar de server. Nu wacht ik op mijn custom tune!
Het was geen probleem. Ik heb de video's op hun site bekeken en alles zonder problemen herhaald.
View attachment 119844
View attachment 119845
ha ha - Ik heb tegelijkertijd met jou gepost.Erg mooi, klinkt alsof alles volgens plan is verlopen? Laat ons weten hoe lang het duurt om de tune terug te krijgen van BT, en natuurlijk hoe de tune werkt na installatie.
Fantastisch om te horen dat het alles en misschien meer was dan je wilde. Ik laat mijn 1e service woensdag uitvoeren en neem contact op met BT-Moto....Ik heb het meegenomen voor een korte testrit.
Ik kan alleen maar zeggen dat het nu als een andere motorfiets aanvoelt.
De motorrem is veel minder, de vermogensafgifte is veel soepeler over het hele toerentalbereik, vooral merkbaar in de 2e en 3e versnelling wanneer de voorkant omhoog wil wijzen bij het accelereren.
Langzaam rijden is veel verfijnder zonder bokken en schokken. Over het algemeen is het veel aangenamer om te rijden.
Het verschil met de standaard is behoorlijk dramatisch.
Mijn doel was om de motorfiets aangenamer te maken om te rijden, met name om de gasrespons te versoepelen.
Het is boven mijn verwachtingen bereikt.
Ik was niet op zoek naar het persen van zoveel mogelijk vermogen, hoewel het wel veel beter aanvoelt voor mijn kont, dus ik zal geen dyno-runs doen.
Ik kan BTM niet genoeg aanbevelen. Ze reageerden altijd snel op mijn vragen en leverden mijn afgestemde bestand 's nachts af.Fantastisch om te horen dat het alles was en misschien meer dan je wilde. Ik laat mijn 1e service op woensdag uitvoeren en neem contact op met BT-Moto....
Bedankt voor de updates cskindt... Blij dat je hierop inspringt !!!
Kon het meer eens zijn met de overheidsinterventie... Controleer je MPG en kijk of dat beter of slechter wordt.Ik kan BTM niet genoeg aanbevelen. Ze reageerden altijd snel op mijn vragen en leverden mijn afgestemde bestand 's nachts af.
Ik heb in mijn decennia als motorrijder veel motoren gehad en heb nog nooit een motor zo vaak geflasht of de behoefte gevoeld om een motor zo vaak te flashen als met mijn SDGT.
Het is echt jammer dat de prioriteiten van OEM's op door de overheid gereguleerde emissies moeten liggen en niet op rijplezier voor de consument.
Succes! Geniet van je motor en je toekomstige nieuwe tune!
Hopelijk krijg ik dit weekend wat quality time om te rijden.Kon het meer eens zijn over de overheidsinterventie... Controleer je MPG en kijk of dat beter of slechter wordt.
Ik weet dat toen ik de Dyno Jet Powervision 2 en de Target Tune op mijn Harley deed, alles extreem beter werd. Vermogensafgifte een flinke sprong en de kilometerstand was 23% beter dan de standaard ECM-afstelling. Dus ik ben gewoon benieuwd hoe dat uitpakt.
Trouwens, waar ben je gevestigd?
Nou, als je ooit een wilde bui krijgt, ik ben in Noord-Californië...Hopelijk krijg ik dit weekend wat quality tijd om te rijden.
Ik woon in de buurt van Shenandoah, IA.
Je weet maar nooit!Nou, als je ooit een wilde bui krijgt, ik ben in Noord-Californië...
Benieuwd hoe de BT-Moto ECM Flash je bevalt?Ik heb mijn 1390 geflasht met BTMOTO. Supersnelle verzending en geweldige klantenservice. Ik heb mijn standaard kaart geĂĽpload en mijn geflashte kaart binnen 3 uur of minder teruggekregen. Hun instructies zijn uiterst gedetailleerd en in feite onfeilbaar! Ik beveel BTMOTO ten zeerste aan.
Ik vraag me gewoon af hoe alles nu gaat nu je wat tijd hebt gehad om te rijden?Ik heb het meegenomen voor een korte testrit.
Ik kan alleen maar zeggen dat het nu als een andere motorfiets aanvoelt.
De motorrem is veel minder, de vermogensafgifte is veel soepeler over het hele toerentalbereik, vooral merkbaar in de 2e en 3e versnelling wanneer de voorkant omhoog wil wijzen bij het accelereren.
Langzaam rijden is veel verfijnder zonder het bokken en schokken. Over het algemeen is het veel aangenamer om te rijden.
Het verschil met de standaard is behoorlijk dramatisch.
Mijn doel was om de motorfiets aangenamer te maken om te rijden, met name om de gasrespons te versoepelen.
Het is boven mijn verwachtingen bereikt.
Ik was niet op zoek naar het persen van zoveel mogelijk vermogen, hoewel het wel veel beter aanvoelt voor mijn kont, dus ik zal geen dyno-runs doen.
Het enige wat ik kan zeggen is dat als ik had geweten hoeveel beter de motorfiets zou zijn, ik nooit de RB EVO had gekocht en hem gewoon meteen met BTM's tune had geflasht.Curious to see how you are liking the BT-Moto ECM Flash ?
Dit maakt dat ik het alleen maar meer wil, bedankt voor de feedback. Ga zo door..Het enige wat ik kan zeggen is dat als ik had geweten hoeveel beter de motorfiets zou zijn, ik nooit de RB EVO had gekocht en hem gewoon onmiddellijk met BTM's tune had geflasht.
De tweede en derde versnelling hebben nu alle 100% gasbereik beschikbaar (BT zei dat ze standaard beperkt zijn tot 65%). Dat is erg spannend, vooral met mijn 16/40 tandwielen. De motorfiets loopt veel soepeler, vooral bij alle lage snelheden. Er is geen geschok meer tijdens langzaam cruisen of bij het in- en uitgaan van bochten. Zelfs met de gasrespons op sport kan ik de motorfiets soepel besturen bij lage snelheden. Vóór de tune zou de motor ongelukkig mompelen en de gasinput tegenwerken, wat een hobbelige en oncomfortabele rit veroorzaakte.
De motor trekt nu hard door, tot 11k (ik track niet, maar ik dacht dat het leuk zou zijn om de RPM nog eens 1k te openen).
Ik kan nog geen commentaar geven op het brandstofverbruik. Ik heb afgelopen weekend in totaal 260 mijl gereden, maar er stond een sterke rugwind op de heenweg. Mijn kilometerstand was veel lager toen ik terugkwam met tegenwind. Ik ben ook nog niet gestopt met het ontzien van de tweede en derde versnelling als ik een open weg voor me heb. Het is verslavend om in de derde versnelling power-wheelies te maken!
Kortom, de motorfiets die ik nu heb, is de motorfiets waarvan ik dacht dat ik hem kocht. Het is een beetje jammer dat de motor door de OEM op zo'n manier wordt beheerd dat het plezier van het product drastisch afneemt, alleen maar om aan de emissievoorschriften te voldoen.